Regulamin
1. Niniejszy dokument stanowi regulamin świadczenia usług. Regulamin jest stale dostępny na stronie www.iwanowska-psycholog.pl i udostępniany klientowi na każde żądanie.
2. Regulamin określa zasady świadczenia usługi konsultacji psychologicznej lub sesji psychoterapii online, zwanej dalej Usługą.
3. Świadczącym usługi (Usługodawca) jest Prywatna Praktyka Psychologiczna Katarzyna Iwanowska NIP 5782781295, REGON 528835196. Kontakt w sprawie świadczenia Usługi możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@iwanowska-psycholog.pl. Zasady ogólne rezerwacji wizyt
4. Umówienie się na konsultację psychologiczną, sesję psychoterapii odbywa się za pośrednictwem systemu rezerwacji online www.nakiedy.pl.
5. Klient po zarezerwowaniu terminu Usługi zostanie przekierowany na stronę płatności platformy Przelewy24. Płatności należy dokonać w przeciągu godziny od zarezerwowania terminu Usługi. W przypadku nieopłacenia we wskazanym terminie- zostanie ona anulowana.
6. Po opłaceniu Usługi, klient otrzyma maila z linkiem do spotkania oraz instrukcją. Konsultacje psychologiczne, czy psychoterapia odbywają się w formie online, za pośrednictwem platformy GoogleMeet.
7. Opłaty za Usługi są realizowane przed umówionym spotkaniem. Odpłatność
8. Usługa jest płatna zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie www.iwanowska-psycholog.pl Warunki odstąpienia od umowy
9. Klient ma prawo do odwołania zarezerwowanego spotkania najpóźniej na 48 godziny przed terminem jej wykonania kontaktując się Usługodawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@iwanowska-psycholog.pl.
10. W przypadku odwołania spotkania w czasie krótszym niż 48 godziny przed jego rozpoczęciem Klient zobowiązany jest do poniesienia 100% kosztów anulowanej Usługi. W takim przypadku kwota uiszczona z góry za pośrednictwem platformy Przelewy24 nie będzie zwracana.
11. Jeżeli klient odwoła spotkanie niezgodnie z zasadą określoną w regulaminie- wszystkie jego rezerwacje zostaną zawieszone. Dopiero po uiszczeniu należności za nieodbyte wizyty- kolejna rezerwacja staje się aktualna.
12. Warunkiem odblokowania rezerwacji jest uiszczenie zaległej zapłaty przynajmniej trzy dni robocze przed umówionym spotkaniem przelewem na konto bankowe: 08 1240 2265 1111 0010 7110 4424.
13. Jeżeli z jakichkolwiek względów Klient przewiduje, że nie uda mu się być punktualnie na umówione spotkanie, zobowiązany jest do zgłoszenia tej informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@iwanowska-psycholog.pl W przypadku braku zgłoszenia Usługogawca ma obowiązek odczekać na Klienta 15 min.
Niedozwolone działania
14. Klient uprawniony jest do korzystania z Usługi zgodnie z jej przeznaczeniem, w granicach prawa i dobrych obyczajów obowiązujących społeczeństwo informacyjne, z poszanowaniem praw i dóbr innych osób. W szczególności, Klient zobowiązuje się do:
a) niepodejmowania działań, które mogłyby zakłócić prawidłowe funkcjonowanie strony internetowej Usługodawcy lub oprogramowania służącego do porozumiewania się na odległość;
b) niewprowadzania Usługodawcy w błąd, np. poprzez podawanie nieprawdziwych informacji lub zatajenie istotnych informacji dotyczących swojej sytuacji;
c) powstrzymywania się od działania w złej wierze.
15. Usługodawca uprawniony jest do odstąpienia od umowy i zaprzestania świadczenia Usługi, jeżeli Klient narusza Regulamin pomimo wcześniejszego wezwania do zaprzestania naruszeń.
Reklamacje
16. W przypadku odwołania spotkania w czasie dłuższym niż 48 godziny przed jego planowanym rozpoczęciem, następuje zwrot uiszczonej płatności przelewem na podany przez Klienta numer konta bankowego. Usługodawca dokonuje zwrotu środków Klientowi w terminie 14 dni od momentu odwołania spotkania. W przypadku zwrotu należności Klient może zostać obciążony kosztami prowizji i opłat, które obciążyły Serwis w związku z tym spotkaniem przez Przelewy24 (zgodnie z regulaminem usługi) lub bank w przypadku przelewu zagranicznego.
17. W razie wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości w zakresie świadczenia Usługi, Klient powinien w pierwszej kolejności skontaktować się z Usługodawcą wysyłając wiadomość na adres biuro@iwanowska-psycholog.pl, podając dane niezbędne do identyfikacji danego problemu.
18. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby świadczone usługi były jak najwyższej jakości. Usługodawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za problemy techniczne spowodowane brakiem odpowiedniej przepustowości łącza Internet bądź problemami technicznymi narzędzia (oprogramowania) służącego do porozumiewania się na odległość. W razie wystąpienia problemów z takim narzędziem (oprogramowaniem) Usługodawca w razie możliwości zaproponuje alternatywne rozwiązanie umożliwiające odbycie wizyty online.
19. Usługodawca i Klient mają prawo do nieodpłatnego złożenia reklamacji dotyczącej niewykonania bądź nienależytego wykonania Usług.
20. Reklamację można złożyć wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@iwanowska-psycholog.pl
21. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail Klienta, wskazanie okoliczności uzasadniających reklamację, a także żądanie związane ze składaną reklamacją.
22. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje nie pozwalają na rozpoznanie reklamacji, Usługodawca lub Klient zostaną poproszeni o wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości lub podanie dodatkowych informacji.
23. Usługodawca rozpoznaje reklamację w terminie do 30 dni od daty otrzymania kompletnej reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w trakcie zgłaszania reklamacji.
Dane osobowe
24. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do kontaktu z klientem oraz zawarcia i wykonywania umowy o świadczenie usług.
25. Administratorem danych osobowych klienta jest Usługodawca.
26. Usługodawca korzystając z systemu rezerwacji wizyt elektronicznych powierza przetwarzanie danych osobowych następującemu podmiotowi:
NAKIEDY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wejherowie, przy ul.
3 Maja 15/4, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY GDANSK- PÓŁNOC W GDAŃSKU pod numerem KRS 0000613743, REGON 364245886, NIP 5882417353 z kapitałem zakładowym wynoszącym 5 000 PLN. Osoba reprezentująca: Grzegorz Majewski – Prezes Zarządu.
27. W sytuacji konieczności wystawienia faktury dane osobowe są przekazywane firmie „EVENTUS” Wioletta Krzyżewska z siedzibą w Elblągu (82-300) przy ul. Niska 24. która prowadzi obsługę finansowo-księgową Prywatnej Praktyki Psychologicznej Katarzyna Iwanowska (dane w zakresie imienia i nazwiska, a na wyraźne życzenie pacjenta również adresu).
28. Klient będący osobą fizyczną i Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, zmiany, usunięcia oraz przenoszenia, a także prawo żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Klient ma również prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
29. Usługodawca zapewnia stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych w celu ochrony danych osobowych Usługobiorcy i Klienta, w szczególności przed nieautoryzowanym ujawnieniem, przypadkową utratą lub modyfikacją.
30. Dane kontaktowe do administratora danych:
Prywatna Praktyka Psychologiczna Katarzyna Iwanowska
ul. Legionów 67/42, 82-300 Elbląg
e-mail: biuro@iwanowska-psycholog.pl.
Podmiot przetwarzający:
Nakiedy Sp. z o.o.
ul. 3 Maja 15/4, 84-200 Wejherowo
tel: (+48) 575 714 634
e-mail: kontakt@nakiedy.pl
Postanowienia końcowe
31. Regulamin w aktualnym kształcie ma zastosowanie od dnia 01.08.2024 r.
32. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, w przypadku:
a) konieczności dostosowania go do zmian przepisów prawa lub obowiązków nałożonych przez organy państwa;
b) zmiany Cennika;
c) podyktowanym względami bezpieczeństwa, zapobiegania nadużyciom, poprawą ochrony prywatności,
d) zmiany technologicznej lub funkcjonalnej w celu usprawnienia działania Usługi;
e) zmiany zakresu Usługi lub sposobu jej świadczenia;
f) zmian redakcyjnych.
33. O każdorazowej zmianie Regulaminu Usługodawca poinformuje Klienta pozostającego stroną umowy o świadczenie Usługi, przesyłając na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej stosowną informację wraz z pouczeniem o prawie rozwiązania umowy o świadczenie Usługi z zachowaniem 15- dniowego okresu wypowiedzenia. Dodatkowo usługodawca zamieści treść nowego Regulaminu na stronie: www.iwanowska-psycholog.pl
34. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Usługodawcę nie krótszym niż 15 dni od momentu powiadomienia Usługobiorców o zmianach i opublikowania zmienionej treści Regulaminu.
35. W okresie wypowiedzenia, o którym mowa, obowiązuje Regulamin w dotychczasowym kształcie.
Załączniki
1. Regulamin dokonywania płatności w Serwisie Przelewy24 (dostępny na stronie: www.przelewy24.pl/regulamin)